Cookies gør at Heaven4Kids.dk fungerer korrekt. Ved at klikke på X accepteres brugen af cookies - Læs evt. mere

Fortrydelse
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Bytning:
Har du en eller flere produkter, som du ønsker at bytte, skal dette ske online på hjemmesiden.
Du skal blot trykke HER, og følge vejledning, som bliver vist inde på linket.
Når du har gennemført bytningen online, sender du blot de andre produkter retur til kreditering.

For en enkel og let returproces skal du blot bruge to ting:

Retur formular.
Returformularen har du modtaget på din mail. Den er vedhæftet i den mail, som har emnet "ordre pakket og bekræftet". Hvis du ikke har modtaget den, kan du kontakte kundeservice og få den gensendt.

Ved Julegave bytning skal du bruge vores julegave returformular som du kan udskrive her.
Returformularen skal udfyldes, og vedlægges i pakken sammen med produktet. Når vi har modtaget og behandlet dine returvarer, vil pengene blive krediteret for varerne.

Returlabel:
Du kan hente en returlabel til GLS eller Postnord (Kræver printer) som vil blive sendt til din mail, til 39,95 kr HER
Det er ikke et krav at du skal hente returlabelen, du kan også selv sørger for anden fragt.

Alle returpakker, skal sendes til:
Eurostores Group A/S
Nørregade 100
6650 Brørup
Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. eller pakker der er sendt uden omdeling

Du er også velkommen at aflevere returvare personligt i tidsrummet
Mandag – Fredag 9:00 - 17:00
Husk at medbringe en udfyldt returseddel.





VIGTIG INFO

Bemærk!

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Vi har ikke mulighed for at afhente forsendelser sendt uden omdeling.

Du bedes pakke varen forsvarligt ind når du returnerer og må IKKE sætte returlabel direkte på originalemballagen.

Du kan ikke fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af pakken eller ikke at afhente pakken

Reklamation

Der ydes 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Heaven4kids.dk i rimelig tid efter fejlen eller manglende opdages. Her anses to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer op til 39.95 kr i fragtomkostninger i forbindelse med reklamationer.

Som start skal du sende os en e-mail med en beskrivelse af problemet/fejlen og vedhæft billeder af produktet. Gerne en af fejlen og en af hele produktet. Så kan vi både vurdere problemet samt varens almene stand, og vurder om vi kan behandle reklamation ud fra billederne, eller om vi ønsker at få varen retur.

Er reklamationen berettiget, dækker vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger (dog ikke højre end 39,-), så kontakt os på reklamation@eurostores.dk, inden du selv returnerer varer, så vi kan afhjælpe problemet.

For yderlige informationer se handelsbetingelserne.

Sådan pakker du din ordre.

Da du som kunde selv er ansvarlig for din retur pakke kommer helt tilbage til os, er det derfor vigtigt at du pakker dine returvarer korrekt og forsvarligt ind og at der er en returformular med kassen/posen, når du sender den retur.

Du må:

Sende retur i samme kasse eller pose som du modtog dine varer i, så længe det ikke går imod punkt 1 under "Du må IKKE". Bare husk at tape en returlabel uden på pakken/posen.

Sende retur i hvilken kasse eller pose du ønsker, så længe den er pakket forsvarlig ind og der er en returlabel uden på, samt det ikke går imod punkt 1 under "Du må IKKE".

Sende retur med hvilket fragtselskab du ønsker, men har du købt en returlabel ved os, skal du aflevere den der hvor du har hentet din pakke.

Gerne sende flere ordre i en forsendelse, så længe du har vedlagt en returformular for hver ordre der er i pakken.


Du må IKKE:

Tape en returlabel direkte på emballering hvis dette er en vigtig del af varens værdi. F.eks. hvis du har modtaget et par sko i æske må returlabel ikke tapes på sko æsken. Se billeder nedenfor.

Nægte modtagelse af din ordre. Hvis du ønsker at fortryde din ordre skal du kontakt os.

Lade din pakke ligge uden at afhente den.

Sende din pakke retur uden en returformular er vedlagt sammen med varen.