Kundeservice

Har du spørgsmål til vores produkter, angående en eksisterende ordre eller syntes du, at vi mangler noget? Så er du altid meget velkommen til at sende os en mail.
Vi vil besvare mails indenfor 48 timer i hverdagen.

Åbningstider:

Mandag - Torsdag 09:00 - 16:00
Fredag 09:00 - 14:00
Lørdag Lukket
Søndag Lukket

SKRIV PÅ

kundeservice@eurostores.dk

Husk ordre nr. ved henvendelser angående. eksisterende ordrer


De Oftest Stillede Spørgsmål

  • Varen jeg gerne vil have er udsolgt - får I flere af den?

    Uheldigvis bliver visse varer udsolgt. Kundeservice kan desværre ikke svare på om en given vare kommer på lager igen. Vi får rigtig tit efterleverancer af populære varer, og nogle gange får vi varer retur. Derfor kan vi kun opfordre dig til at kigge forbi fra tid til anden.

  • Kan jeg ændre eller annullere min ordren?

    Kun hvis vi ikke har pakket din ordre. Vi pakker hele dagen så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt per tlf. efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.

  • Skal jeg betale told på varerne?

    Der kan komme told og afgifter når din ordre skal leveres i et andet land udenfor EU. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder hvis du er i tvivl.

  • Varen jeg har købt er nu billigere, kan jeg få tilbage betalt differencen.

    Vores site bliver opdateret daglig, og det gør vores priser også, for altid at have de bedste priser og produkter til vores kunde. Vi kan derfor ikke kompensere for en allerede købt vare.

  • Skal jeg være oprettet som bruger for at købe på Heaven4kids.dk

    Nej det er ikke et krav at være oprettet som bruger for at kunne gennemføre et køb på heaven4kids.dk, dog som registeret bruger får du adgang til din ordre historik.

  • Skal jeg selv betalt returfragten?

    Du dækker selv returfragten ved fortrydelse og ombytninger.

  • Jeg har ikke nogen printer til at kunne printe returformularen og/eller returlabelen ud. Hvad gør jeg?

    Hvis du ikke har nogen printer er du meget velkommen til at sende returformular direkte til vores returafdeling på mail: retur@eurostores.dk. Returformularen får du når du udfylde den online fortrydelse som du finder ved at klikke her.
    Når du køber en returlabel ved os, så modtager du i samme mail en QR kode som du kan vise i pakkeshoppen eller på posthuset og så printer de en label for dig.
    Det er ikke et krav at du skal hente returlabelen, du kan også selv sørger for anden fragt. Den skal blot sendes som en levering til erhverv.


Returnering af produkter købt hos Heaven4Kids.

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Bytning:
Hvis du ønsker at bytte et produkt sender du blot produktet retur, som en fortrydelse og bestiller det ønskede produkt.

For en enkel og let returproces skal du blot bruge to ting:

Retur formular.
Returformularen modtaget du på din mail når du har udfyldt vores online fortrydelse formular som du finde her. Den er vedhæftet i den mail, som har emnet "Fortrydelsesformular til returnering". Hvis du ikke har modtaget den, kan du kontakte kundeservice og få den gensendt.
Retur formularen skal udfyldes, og vedlægges i pakken, sammen med produktet. Når vi har modtaget og behandlet dine returvarer, vil pengene blive krediteret for varerne.

Returlabel:
Du kan hente en returlabel til GLS eller Postnord som vil blive sendt til din mail, til 44,95 kr HER
Det er ikke et krav at du skal hente returlabelen, du kan også selv sørger for anden fragt.

Alle returpakker, skal sendes til:
Eurostores Group A/S
Nørregade 100
6650 Brørup
Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. eller pakker der er sendt uden omdeling

Du er også velkommen at aflevere returvare personligt i tidsrummet
Mandag – Torsdag 9:00 - 16:00 & Fredag 9:00 - 14:00

Husk at medbringe en udfyldt returseddel.

Handelsesbetingelser

Vi opfordrer alle handlende til at læse vores betingelser ind man gennemfører et køb. handelsbetingelser

E-handelsfonden

Hvis du som kunde har spørgsmål om e-mærket kan du kontakte dem her. e-handelsfondens Hotline

Kredit

Du kan handle og få 30 eller 60 dage Kredit.
Dette gælder kun betaling med dankort.
Det koster et mindre gebyr at benytte denne mulighed for lån.
Kredit i 30 dage koster 29,95 kr.
Kredit i 60 dage koster 59,95 kr.

Varerne sendes med det samme, men beløbet hæves først endeligt på din konto efter det antal dage du bestiller. Det er kun muligt at bestille med kredit med almindeligt Dankort. Heaven4kids forbeholder sig ret til at opkræve beløbet via faktura, hvis der skulle være problemer med at effektuere betalingen efter kredit-dagene.


FAQ:

  • Hvor hurtigt modtager jeg min vare ?

    Alle varer i vores webshop er lagervare, så levering sker som regel den første hverdag efter bestilling. Dog så kan der godt være en længere leveringstid, hvis vi kører specielle tilbud i en kort periode f.eks. 50%

  • Hvad koster forsendelsen ?

    Vi har fri levering på alle ordre i Danmark der sendes med GLS.

  • Kan jeg få leveret til Døgnposten

    Du kan altid få leveret til døgnposten, dog så skal du huske at udfylde dit ID nummer det rigtige sted. ID nummeret skal stå i Fornavns feltet og dit fulde navn i efternavns feltet. I adressen skriver du Døgnposten nummer. For mere information kan du klikke her

  • Hvor langt tid tager en kreditering/refundering ?

    Ved en kreditering eller en frigivelse af et reserveret beløb kan tiden godt variere. Hvis købet er fortaget med Dankort sker frigivelsen eller krediteringen indenfor for 2 bankdag, dog hvis købet er fortaget med VISA electron/Mastercard eller et internationalt betalingskort kan der gå 28 bankdag. Grunden til dette er PBS ikke behandler disse kort før der er gået 28 bankdag.
    For meget information klik her

  • Kan i lægge pakken på et aftalt sted ?

    Ja, med Flexlevering kan man få pakken lagt F.eks i garagen eller på terrassen. Dette vælges under bestillingen, hvor også placeringssted angives. Vær opmærksom på at Post Danmark ikke hæfter for tyveri af din pakke. Læs mere vedr. Flexlevering på Post Danmarks hjemmeside.

  • I hvilke lande kan jeg få mine varer leveret ?

    Vi leverer i Danmark. Der tillægges ekstra fragtgebyrer ved levering udenfor Danmark.

  • Kan jeg bestille en vare som ikke er i jeres webshop ?

    Det er desværre ikke muligt at reservere eller forudbestille varer. Kun varer som er tilgængelige online kan købes.

  • Vareren er ikke som forventet, hvad gør jeg ?

    Varen kan frit returneres indenfor 14 dage. Blot den returneres i væsentlig samme stand og mængde som da den blev modtaget. Hele beløbet for ordren refunderes. Retur forsendelsen betales af kunden. Beløbet overføres derefter tilbage på betalingskortet. Brug venligst vores returformular ved enhver returnering af varer. Den er vedhæftet i den mail, som har emnet "ordre pakket og accepteret".

  • Hvilke betalings metoder accepterer Heaven4Kids ?

    Følgende betalingsmetoder accepteres: Dankort / Kreditkortbetaling / Mobilpay / Viabill

  • Kan jeg forvente af modtage min varer af flere omgange ( Dellevering )

    Alle varer er lagervare, så man kommer ikke til at vente på en evt. udsolgt vare. Varer fjernes automatisk fra shoppen når den er udsolgt.

  • Hvad er svartiden på e-mail

    Du vil senest få et svar indenfor 48 timer, men vi bestræber os på at svar din mail meget hurtigere end det.

  • Hvor gammel skal jeg være for at handle på Heaven4kids.dk

    For at handle på heaven4kids.dk skal du være fyldt 18 år. Hvis du er under 18 år skal handlen indgås af en forældre eller en anden der kan handle lovligt på barnet eller den unges vegne.

  • Er jeres priser med Moms

    Ja alle vores priser er medregnet moms.

Tilmeld til Nyhedsbrev

Afmeld fra Nyhedsbrev